fredag 12 mars 2010

I Farsta

skiner solen både ute och inne.

Jag får höra från förlaget hur bra "Casanovas Kvinna" säljer, och det sätter ju en extra piff på den här härliga fredagen.

En klient kvar, och sedan ska jag hämta sonen.
Sömnig son skulle jag tro.
Sista natten brukar vara en helt utan sömn.
Det kallas att "dygna".

Jag fick mail från läraren som sa att just dygnandet hade stoppats detta sista år i högstadiet, men jag undrar om det lyckades.
Att överlista lärare är väl en sport i sig.

Vem jag håller på i den matchen säger jag inte (men det börjar på el och slutar på everna).

3 kommentarer:

Mia S sa...

Solig hälsning från "runt hörnet" och här skiner samma sol!
Trevlig helg på dig önskar jag.. Kram :)

Anonym sa...

Grattis, vad kul! Det var ju verkligen en bra start på helgen. Njut!

kram

Åsa Hellberg sa...

Tack det samma till er båda.

kram Åsa