torsdag 25 mars 2010

Jag har inte riktigt haft tid

för bloggeriet idag. Det har varit full fart med annat, diversearbetare som jag är.

Mitt coachingsamtal avlöpte som förväntat och jag fick precis den spark i baken jag behövde inför kommande projekt.
Ibland behöver jag bli lite knuffad på och då ber jag om hjälp med det när min egen förmåga har somnat.
Efter en lätt väckning kommer det som har slumrat tillbaka och jag är på rätt spår igen.
Smart va?

Vilken knuff behöver du för att ta ett ännu ett steg i rätt riktning?

4 kommentarer:

Anneli Stålberg sa...

En daglig promenad hjälper mig.
Kram!

Åsa Hellberg sa...

Bra!
Kram Åsa

Cattis sa...

Vad underbart att ha fått den insikten att vi ibland måste ha en knuff i rumpan för att gå vidare. Jag och min syster turas om att knuffa rumpor... det brukar fungera

kramkram

Åsa Hellberg sa...

Cattis; bra idé att byta knuffar med varandra!

Kram åsa