måndag 8 mars 2010

Sonen på väg till lägerskolan

och själv gör jag mig klar för att träffa dagens första klient.

Jag ser på TV att Sverige har förlorat en Davis-cup match mot Argentina, och tyvärr måste jag säga att jag inte är ett dugg uppdaterad på tennis numera.
Robin Söderling känner jag till, men annars är det rätt tomt på min spelarlista.
Å andra sidan försvann mitt intresse med Björn Borg och varken Edberg, Willander eller någon annan har fått mig att sitta klistrad framför en wimbledonfemsettare som blir avbruten gång efter annan på grund av skyfall.

Det närmaste jag kommer tennis nuförtiden är de kalsonger jag köper till familjen emellanåt, räknas det?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag vet inte om kalsonger räknas som tennis - men vad vet jag jag har aldrig varit intresserad. Eftersom jag tyckte Björn Borg var drygaster laget för mig så tappade jag intresset för den sporten också.
Fast jag har mest gillat ishockey, slalom, skidskytte, simhop, gymnastik, (simning) och konståkning. Konstigt jag trodde det var få sporter när jag började skriva men det blev en del. :)
Men jag tycker det är roligast när det är os eller vm...
Sanna

Åsa Hellberg sa...

Ja, du ser vilken sportgalning du är egentligen, Sanna:)

Kram Åsa