måndag 29 mars 2010

Jag vet inte vad det är med bloggen

och om det bara är hos mig den bråkar.
Bilder vill inte öppna sig och kommentarer faller bort.
Det kan vara så att den - för första gången vill jag gärna tillägga - behöver vila ett par dagar, och då passar det ju alldeles utmärkt att jag åker bort just nu. Min dator får nämligen stanna hemma.
På tåget tänker jag läsa en bok istället för att jobba.

Det betyder att om du mailar mig får du svar på onsdag, du är inte bortglömd!

Full rapport om våren i Skåne, SJ´s förträffliga service och allsköns annat skvaller meddelas här någon gång onsdag eftermiddag.

Så länge har ni 1500 andra inlägg att läsa.
Gör det, och lämna en kommentar.
I sedvanlig ordning besvarar jag allt när jag är tillbaka.

Skåne, here I come!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, Skåne. Hoppas våren är en bit på väg där. Det är så fint då...

Béatrice Karjalainen sa...

Flera på Twitter som har Blogger har hojtat om problem idag. Så ta du bloggpaus och njut av våren.

Anonym sa...

Hoppas du får en fin resa
Sanna

Åsa Hellberg sa...

Tack, det var synlig vår i den delen av landet.

kram Åsa