måndag 1 november 2010

Eftersom jag var uppe bustidigt

i morse kändes det begåvat att ta en tupplur vid 11.30 eftersom jag ska på kalas senarre.
Precis vid samma tid tyckte mina grannar att det var dags att börja renovera badrumsgolvet.


Nu har friden lägrat sig sedan någon timma och låt oss hoppas att de är klara för idag.
Vilken tur att jag inte hade en klient här, vi hade nog fått bege oss ut för att jag skulle kunna höra vad personen sa.
Å andra sidan går det alldeles utmärkt att prata under tiden man går... så länge man inte har pälsmössor med öronlappar.
Idag är det för övrigt att strålande walk & talk-väder i min förort.
Jag var dock tyst när jag ensam gick varvet runt centrum.

Pratar med mig själv gör jag bara inomhus.

2 kommentarer:

Gafflan sa...

Jag pratar men mig själv hela tiden, inte högt kanske men ibland glömmer jag bort det och att jag är ute! Jag vet...jag är knäpp men jag bjuder på det.
Kram

www.malinrocaahlgren.com sa...

Jag pratar med mina karaktärer på gatan. folk tror nog att jag är lite galen. ... Men det är jag nog :)