tisdag 16 november 2010

Jag kan ha närt ett geni vid min barm,

eller förresten det vet jag ju att jag har, oavsett vad skolan säger.
Så här halvägs in i första terminen på gymnasiet ser det i alla fall bra ut även på de parametrar som tilltalar mig mest; att han är intresserad, aktiv och schysst.

Tyvärr missade jag Victoria och Daniel med en hårsmån.
Deras besök var inte aviserat, men klockan tre dök de upp för en rundvandring och en kort konsert.
Sonen, en sann republikan, var faktiskt lite upphetsad.
Det var i alla fall det första han berättade om när jag kom tjugo minuter efter att följet hade lämnat skolan.
Victoria var snygg och Daniel en aning kortare än sonen som är 1.87.
Häpp.

4 kommentarer:

Spader Madame sa...

Klart att du har! Daniel då, var han snygg? ;-))

Åsa Hellberg sa...

Jag vet hur han såg ut: Backslick, glasögon och kostym.
Huruvida sonen tyckte att han var snygg framgick tyvärr inte:)

Sus sa...

Se där. Ockelbobor på besök minsann =)

Åsa Hellberg sa...

Jajamensan!