tisdag 23 november 2010

GRRRRR

"De inställningarna som har sparats på den här datorn för nätverket matchar inte nätverkets krav."
Det betyder att jag helt plötsligt efter 10 månader inte kommer åt min dator trådlöst utan är hänvisad till att dra en 15- meters sladd från routern till min fina arbetsplats i soffan.
Jag ringer Bredbandsbolaget i morgon, hoppas de kan hjälpa mig.

Eftersom jag inte hade en tillräckligt lång sladd fick jag glida iväg till centrum, och jäklar vad halt det var.
Nu kan ju jag trippa fram och känna mig för men hur gör alla äldre, eller de som kanske har ont?
Hoppas att de får hjälp, alternativt håller sig hemma.

Det kanske vore en bra affärsidé för sonen att erbjuda sig att handla åt alla gamla i vår bostadsrättsförening?

2 kommentarer:

Shamrock sa...

Bredbandsbolaget och jag är INTE kompisar. From årsskiftet blir det ny leverantör

Åsa Hellberg sa...

I love Bredbandsbolaget, har alltid fått superhjälp. Det var värre med comhem... som jag bytte från.