tisdag 16 november 2010

Nilla undrar om jag fick hjälp av en coach

när jag skrev min bok.
Nope, det fick jag inte.
Däremot ska jag få hjälp av en idag.
Min egen.
Högst personliga.
Det har ingenting med skrivande att göra, mer med livet it self:
Våndor, krångel, mål, fällor, styrkor och annat som skramlar.

Från stan ska jag hasta vidare västerut för att till sist landa i sonens skola klockan fyra.
Gymnasiets första utvecklingssamtal.
Till skillnad mot sin mammas två omval verkar sonen ha landat på rätt linje vid första försöket.
Jag hoppas att skolan tycker det också.

3 kommentarer:

HOUSE of ADELA sa...

Hittar ytterligare en likhet mellan oss där med omval i gymnasiet;)Och att jag är så glad med för mina söner som båda hittade rätt direkt!
Ha en fin dag och lycka till med det du ska göra!=)

Kram
Adela

nillas liv på pinnen sa...

Jag skriver också bara på. Sen får man se hur långt det räcker.

Åsa Hellberg sa...

Tack Adéa!

Nina; ja, testa först, coach/lektör sen tror jag är en bra idé.