torsdag 25 november 2010

Idag måste jag städa

upp allt det jag vräkte ur överallt igår när jag försökte hitta min extranyckel till bilen.

Vet ni hur mycket småptryttlar jag har och vad mycket konstiga saker som jag av någon anledning har sparat på?
Nu kanske det inte är så konstigt att spara sonens betyg och det var ju kul att äntligen hitta det som jag letade som en galning efter för ett par år sedan.
Att det låg just i den lådan, mitt bland alla oväsentligheter, hade jag inte en aning om.

Den som spar den har... en massa skit.

Hur bra är du på att rensa?

2 kommentarer:

Spader Madame sa...

Superduktig! Har helt enkelt inte plats!

Anonym sa...

Jag började bli det för ca 10 år sedan. Hade ett arv att inte kasta från min mamma och mormor men bröt det då - rensade ut två folkvagnsbussar den gången. De fick gå till seconhandsaffären som pingstkyrkan har. Ett år senare gick en halv folkvagnsbuss till och ca tre år senare två combibilar. Jag hade inte köpt på mig allt detta efter fösta rensningen ska jag understryka (och inte det som var kvar heller). Nu har jag en del tomma skåp och vrår här hemma och det känns luftigt.
Det konstiga var att jag känner mig kvävd av saker (för mycket).
Sanna