torsdag 18 november 2010

I morgon ska jag på en testfilmning

för en tv-trailer till någon form av komiskt program.

Jag petar in det mellan ett klientsamtal och ett vick på Dysberoendekliniken och större skillnad på engagemang går nog inte att hitta. Det passar mig bra eftersom det ena på intet sätt stör det andra, tvärtom får jag energi av att prova något nytt, lekfullt och lite galet.

Idag vet jag vad jag vill ha i mitt liv, och kanske än mer vad jag avstår ifrån, vare sig det gäller andra människor, aktiviteter och egna beteenden.
Att säga ja till något som jag inte är absolut klar över att jag behärskar hade jag tidigare hade hållit mig ifrån.

Ibland håller isen, emellanåt brister den.
Det är inte värre än så.

8 kommentarer:

Guldkorn by Elin sa...

Det låter jättekul tycker jag!
Små sidospår är bra, de förgyller vardagen :)

Lysande ögonblick! sa...

Spännande. Det är kul att testa sig själv på det sättet tycker jag. Och jag tror du kommer göra det galant!!!

Pennelina sa...

Härligt... hela inlägget!

Så skönt att bli vuxen i själen :-D De som vill vara unga för evigt har inte smakat på erfarenheternas sötma!

Kramar <3

Åsa Hellberg sa...

Tjoho för vuxenhet och jag duger ändå:)

Anonym sa...

Kul att ses - och kul att ses igen i morrn :)

Tjing
L8

Agneta sa...

Spännande Åsa!

Spader Madame sa...

Det är bra, jag har så svårt för det där...att pröva om isen håller... tänk vad mycket man missar då! Ha det toppen!

Helene sa...

Åh, va härligt sund och skön inställning!