fredag 12 november 2010

Ja, ja, jag gillar komedier


Den här är buskul.
Väldigt amerikanskt, men Hey, de är rätt bra på just sån´t här.
22.55 på Fyran.
Innan dess kommer jag att se på Skavlan som oftast brukar ha en bra kombination av gäster, men annars är det tunnsått med måsten för min del.
Jag slänger en blick på Idol, en annan på Kronér, men oftast läser jag något vid den tiden.
Idag troligtvis allt mitt material om sorgbearbetning eftersom det är mest det jag ska ha fokus på när jag ska jobba på Dysberoendekliniken.

Tvära kast kan tyckas.
Japp, that´s my life.

3 kommentarer:

Snäckskalsdalen. sa...

Livet är fyllt av tvära kast, det är väl liksom det som är livet.
Kram

Åsa Hellberg sa...

Ja, det är ju det.

Martina sa...

Tvära kast mer vanligt än ovanligt!
Ska kolla in boken om sorgebearbetning när jag kommer hem
har just åkt på semester till värmen (Libanon) så uppkopplingen är lite trög.
Känner stort behov av allt som får mej att må bättre just nu ;)
Eller svar på karlns betende...
Känns genast lite bättre när jag hittat hit!