söndag 7 november 2010

Slumrade en stund

och vaknade totalt förvirrad.
Var är jag?
Vilken dag är det?
Är det morgon eller kväll?

Nu är jag med igen, men eftersom jag somnade när det var ljust och vaknade när det var kolsvart känns det som jag har missat något.
Å andra sidan kan det vara så att det enda som händer mellan fyra och fem är att dagsljuset försvinnar.

Jag hoppas att jag kan skaka fram så mycket ljus att jag kan måla mina naglar.
Det är ett helt hopplöst görande när det är mörkt.

10 kommentarer:

Sus sa...

Haha, samma här!

Märta sa...

Tror det är en sådan dag. Tur nog var jag ute i solen och tankade energi tidigare på dagen!

Anneli Stålberg sa...

Söndagen är ju, med rätta, vilodagen :)

Fru Venus sa...

Kan inte gå och lägga mig, väntar på Formel 1 loppet... ;-)

Åsa Hellberg sa...

Härliga, slappa söndag!

HOUSE of ADELA sa...

Skönt att slappa så=) Händer mig med ibland att man vaknar så...förvirringen är total då;D

Kram
Adela

Snäckskalsdalen. sa...

Hur gick det med nagellacket, hamnade det rätt?
Agneta kram

Agneta sa...

Måndag... kall och mörk morgon. Usch.
Men som tur är är det soligt idag och tiden går rätt så fort...

Anonym sa...

Jag vet inte hur det är i dina trakter, men här där jag bor, här har vi något som kallas elektricitet. Ett knapptryck - Och varde ljus... ;)

Åsa Hellberg sa...

Snäackan; det blev ursnyggt.

Palindrom; jag vet, jag kom på att jag har samma sak:)