torsdag 24 februari 2011

2 831 inlägg senare.

Vi firar två år tillsammans idag, bloggen och jag.

Frågan är om jag ens hade kommit på tanken att börja blogga om det inte var så att jag just hade fått kontrakt på min första bok.
Redan innan hade jag följt Liz och Frida som också hade manus på remiss, och det var nog där någonstans som även Simona dök upp bland kommentarerna.

Den allra första bloggen jag hittade var dock Lidas. Det var under min jakt på "Jonas". Jag tror att det var så att jag googlade en signatur, landade på Lidas sida och sedan var jag fast trots att de två förstås inte hade ett dugg med varandra att göra.

Under åren har jag förstås hittat många underbara bloggar och ni hittar dem alla här.

Så.
Grattis Bloggen.
Du är en bra kompis.

7 kommentarer:

Liz Wennberg sa...

Grattis bloggen!

Mia S sa...

Japp.. Grattis bloggen ♥

Anonym sa...

Grattis från mig med!

ÅSa sa...

Grattis bloggen! Grattis Åsa!
Må ni leva lyckligt tillsammans i all evighet (eller så länge ni gör varandra lyckliga)

Anonym sa...

Grattis bloggen! Jag hoppas att du och Åsa håller ihop väldigt länge.

Simona sa...

Grattis! Jaa, tänk att vi hittade varandra så här - två kvinnor 40+ som hänger på internet som tonåringar. SÅ kul och berikande! Kram!

Spader Madame sa...

Grattis Åsa och Bloggen!