torsdag 24 februari 2011

Igår

hade jag fyra enskilda samtal och en tre-timmars grupp vilket är alldeles för mycket egentligen. Det fungerar dock alldeles utmärkt om inte varje dag ser ut så.
Jag är aldrig trött under samtalen, det klipper till när jag väl är klar, men så är det väl för de flesta av oss arbetare antar jag.

Nu skvaller:
Jag läste i kvällspressen att Elin Woods har blivit tillfrågad om att vara med i amerikanska Let´s Dance.
Hallå!
Sverige!
Åsa Hellberg!

Nej, det är klart att det inte går att jämföra frk Elin med frk Åsa (snart 49 och ont i en arm), det fattar väl jag också.
Men ändå.

5 kommentarer:

HOUSE of ADELA sa...

Jo det var en toppenidé tycker jag!=) Och grattis till två år!! Inte dåligt!

Kram
Adela

Snäckskalsdalen. sa...

Två år och dom gick väldigt fort förmodar jag, svisch så var dom över.
Vänta bara, en dag ringer dom dig och frågar om du vill var med och dansa. Då ska jag titta på programmet.

Kram

nillas liv på pinnen sa...

Det är klart att du ska vara med i Let's Dance!!! Forheavenssake!

Tror du att du kan fixa in mig i publiken då? Jag kan fixa en ÅSA-banderoll och en hejarramsa. Ja?

Anonym sa...

Klart det går att jämföra - och utan att det är bättre eller sämre i¨någon riktning.
Men det är klart att det vore bra med en mindre "ond" arm om du ska dansa.
Du ska se - nästa år....:)
Är du med kommer faktiskt jag också att titta!
ha en fin dag
kram Sanna

Åsa Hellberg sa...

Tack hurrni, jag får nog jobba lite på framgångsrikheten först:)