lördag 26 februari 2011

Jag borde naturligtvis

ligga i min säng och sova in semestern men kroppslarmet har ställt in sig på klockan sju. Prick. Varje dag.
Jag ska ändra på det lite med att sova en stund senare i eftermiddag. Det borde göra susen.

Istället får jag börja dagen med mitt kaffe och Dr Phil som pratar med ett par där den ena partnern har ett gigantiskt kontrollbehov, vilket ger den andra en god ursäkt för att dricka varje dag.

Och jaha, se där, nu dök det upp en otrohet också.

Jag kanske ska se något annat när jag har SEMESTER?



4 kommentarer:

Shamrock sa...

Visst är det irriterande att vakna lika tidigt som vanligt fast man inte behöver

Unknown sa...

Instämmer...vaknar alltid i ottan även när jag är ledig...men på nåt sätt är det skönt att då gå upp, njuta av stillhet och en balja kaffe. Ha en bra lördag. Kram

Åsa Hellberg sa...

Shamrock: Ja, irriterande som tusan.

Anna, tack det samma.

Pennelina sa...

Jag har spelat in några favoriter som jag kan kika på när det tryter av bra program på tv. Då slipper jag reklamen också :-)

Kramar från mig <3<3<3