torsdag 17 februari 2011

Jag hann inte till min coach

eftersom det var trafik i vägen.

Jag är en grotesk tidsfascist och det är egentligen bara nyttigt för mig att missa tider och nu löste det sig med att vi istället tog coachingen per telefon medan bilen och jag vände hemåt igen.

När vi var klara klockan elva ringde min klockan ett-klient som stod utanför dörren och hade missförstått tiden, och tack vare att jag hade pratat med min egen coach - och var hemma trots att jag skulle vara borta - i telefon, kunde jag ta emot klienten "trots" att det var fel tid.

Bra va?
Eftersom jag tack vare det fick en oväntad lucka nu ett par timmar tänker jag passa på att handla så slipper jag det efter dagens sista klient.

Summering:
Det var en rätt bra tidsmiss av mig i morse.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ibland kan fel bli ganska bra när man ser tillbaka på det :)
Sanna

Åsa Hellberg sa...

Ja, precis!:)