söndag 6 februari 2011

Jag såg just

Mia Törnblom på fyran och vet att en del irriterar sig på henne och den glädje och positivism hon ofta visar.
Jag förstår att hon är glad.
Det finns en oändlig mängd saker för henne att glädjas åt.
Har man rullat sig själv i skit är det makalöst skönt att bli ren och sedan hålla sig så.
Renheten behåller man genom tacksamhet, att sluta fejka vem man är och genom att duga precis som man är.

Jag tror att man blir glad när man förstår att motsatsen är oerhört sorglig.

4 kommentarer:

Chrissan sa...

Klart hon är glad. Men ibland är jag en sån som irriterar mig på hennes positivism. Hur orkar hon? ;)

Åsa Hellberg sa...

För hon pallar inte längre motsatsen:)

Mia S sa...

Så sant så det du skriver...vara den man är, det blir bäst !

Jag blir glad av Mia :)

Kramen !

Sus sa...

Jag tycker att det är sorgligt att folk blir trötta på positiva människor.

Tyvärr är jag en av dem.

dock gillar jag Mia!