lördag 19 februari 2011

Friends and family

Welcome to... min blogg.

Jag har drömt om före detta fästmän i natt.
I alla fall en av dem.
Sådana drömmar kan ju vara trevliga när de handlar om gulligull och andra muntrationer men den här hade inte alls den kalibern, snarare tvärtom.
Nu är ju jag inte en flicka som tar skit längre, så jag gick.
Och om jag kommer ihåg rätt så drämde jag något hårt i huvudet på honom strax innan.
Men jag var också ledsen .
Det enda utesluter inte det andra, inte ens i drömmen.

Nu sover jag inte längre utan är tvärtom definitivt up and running.
Jag ska ta mig till matvarubutiken och biltvätten.

Det blir en finfin lördag i förorten.

3 kommentarer:

Marie sa...

Tänk va drömmar kan ställa till det.
Hoppas du får en bra dag.
Kram

Åsa Hellberg sa...

Tack det samma, Marie.

Anonym sa...

Bättre sent än aldrig - även om det var i en dröm.
Sanna