onsdag 9 februari 2011

Nej, det är klart att jag inte sover,

jag coachar.
Nu har jag dock en paus fram till jag ska till Dysberoendekliniken och därefter har jag ett samtal till innan jag packar ihop min onsdag.

På fredag ska jag besiktiga Sveriges smutsigaste Ford Focus.
Min plan är att åka förbi tvätten på fredag morgon så att den är blank och fin när jag kör in i besiktningshallen. Även insidan behöver en omgång men den fixar jag under tiden jag är i biltvätten.
Golven struntar jag i så länge, vad jag vet kan man inte få någon anmärkning på dem.
Att synliggöra instrumentbrädan kan dock vara en fördel...

2 kommentarer:

Pennelina sa...

Ha ha... ja, det har du rätt i :-D

Pappa sände in mig med en gammal Citroën för många år sedan... jag är helt säker på att den gick igenom tack vare vår nykastrerade katt som låg i baksätet!

Det går säkert bättre för dig - utan katt!

Kramar <3<3<3

Pennelina sa...

PS! Bjuder på en kortnovell på bloggen idag DS!