fredag 25 februari 2011

God fredag

Det måste man inte säga, jag vill säga det, och orsaken till det är följande:
  • Jmf med igår är det ljummet ute.
  • Min bil är fortfarande nybesiktad med beröm godkänd.
  • Jag har en son som just nu är oerhört harmonisk.

Det senare märks så väl. Inte minst på alla inbjudningar till hans rum för att se och höra allt han pysslar med.

När jag lämnar Dysberoendekliniken idag vid fyratiden börjar mitt sportlov. Jag jobbar två eftermiddagar nästa vecka, that´s it.

Målet är att fixa till sonens rum. Våra gemensamma hantverkskunskaper är naturligtvis katastrofala, men jag är helt övertygad om att det ligger en snabbkurs på youtube. Annars har jag ju er att luta mig emot.

4 kommentarer:

nillas liv på pinnen sa...

Haha, ja, luta dig mot mig du, det blir kanon.

Ninas skrivarlya sa...

Jadu, vi har ju renoverat mammas lägenhet nu i 2 månader, så erfarenhet har jag nog... haha! Ha en bäst fredag! :)

Åsa Hellberg sa...

Jag visste väl att jag kunde lita på er. Tack!

JCMAS sa...

Hör av dig om du behöver nån som är grym med rollern :)