torsdag 24 februari 2011

Lingonsylt, äppelmos och

lite ungspannkaka.
Mm vad gott.

Jag är inbjuden till Pocketförlagets 5-års kalas, men ska inte gå.
Det var ett mittiveckan-kalas och det får jag inte riktigt ihop med mitt liv just nu.
Dessutom är jag tyvärr ingen större mingelstjärna.
Det är inte det att jag inte kan konsten, för den kan jag bättre än många inbillar jag mig, däremot känner jag mig inte särskilt bekväm.
Hade det varit ett mingel med bara coacher( och på en helg) tror jag att det hade varit annorlunda.
Författare, sådana där riktiga, är jag jätterädd för.

Måste nog ta upp det med min coach.

4 kommentarer:

Snäckskalsdalen. sa...

Ja, är du rädd så måste du ta upp det och bearbeta det, helt klart!!

Jag klipper mig i Kungshamn (Sotenäs, men det vet du ju då) och på Salong Linda, men det är Ida K som trollar med mitt hår.
Och det är Hovenäset jag åker förbi.

Då har du bilden klar för dig eller hur?

Kram

Monika Häägg sa...

Gå på mingel skall man göra om man verkligen vill. Annars är det nog pest och pina!

Shamrock sa...

Är inte heller så förtjust i att mingla - du kan coacha mig när du lärt dig hur man gör

Åsa Hellberg sa...

Tack Snäckan, då vet jag precis:)

Monika; ja...

Shamrock; jag vet precis hur man GÖR (det kan jag lära dig snabbt:), det betyder dock inte att man känner sig "hemma".
Ibland får man göra det ändå, och jag har tidigare haft sådana jobb där det har krävts, men inte längre. Tjoho.