måndag 14 februari 2011

Müsli

funkar till lunch idag när jag nästan äter stående, men annars är inte det att rekommendera.
Min mage säger ifrån rätt rejält när jag slarvar och i morgon blir det andra (kött)bullar.

Under tiden jag åt rensade jag bort exakt 2980 mail från min inbox.
Återstår att fundera på de drygt 3000 som är kvar.
Jag skulle vilja sortera ut alla de som jag har fått tack vare Casanovas Kvinna och det blir ett pilljobb som jag kanske kan ägna mig åt på sportlovet när jag har tänkt att vara ledig så mycket som möjligt.

Vad gör ni på sportlovet om ni har barn, jobbar eller har semester?

2 kommentarer:

Spader Madame sa...

Eftersom det är mitt första jobbår uan att vara lärare så bestämde jag mig för att jobba. Junior vill ändå mest hänga vid datorn - i kombination med fritids!

Åsa Hellberg sa...

Ja, då så:)