måndag 14 februari 2011

Det fick bli jordgubbar

i en hjärtformad kartong för några chokladhjärtan stod inte att finna i min konsumbutik.
Till dessa serverades pannkakor, glass, vispgrädde och chokladsås.
Very deliscious, men ingen höjdare om man som jag åt müsli till lunch...

Medan ni äter oxfilé och skålar i champange lägger jag mig i soffan och ser på Vänner.
Det är ungefär så romantisk det blir här idag.

Jag vet inte varifrån Sonja Aldén har fått inspirationen till den här texten, men jag vet att många av de som hittar hit säkert kan sjunga med...

4 kommentarer:

Shamrock sa...

Jag är dålig på det här med allahjärtansdag. Det blev chokladpudding istället

Anneli Stålberg sa...

Maken bjöd på sushi och jag på chokladhjärtan :)

Gafflan sa...

Gourmandmat blev det rakt inte här och vill jag ha paket och blomster får jag köpa det själv men vad gör det om hundra år jag tycker i alla fall att hjärtansdag med familjen är det varje dag.
Kramar till dig på alla hjärtans dag :DD

Åsa Hellberg sa...

Shamrock; men det är så gott!

Anneli; bra kombination!

Gafflan; tack det samma!