onsdag 16 februari 2011

Jag gör naturligtvis världens

godaste pastasallad.
Det kan vara pepparen, flingsaltet eller de knaperstekta bacontärningarna som sätter piff på anrättningen.
Den kan också vara bäst för att pastan, kycklingen och broccolin serveras ljummen.

När jag bloggar om mat (och dessutom fotograferar anrättningen), har jag väldigt lite annat att berätta.
Det är fortfarande kallt.
Jag har jobbat hela dagen.
Knoppen behöver vila.
Ungefär så.
Nu ska jag läsa briljanta inlägg hos andra bloggare, för roligare än så här blir det inte på just den här bloggen idag.

3 kommentarer:

Åsa sa...

Mkt att säga har man inte alltid. Och då kan man ju passa på att göra andra hungriga. För det såg briljant gott ut

Mia S sa...

Inte så himla kul på min blogg heller... ont i huvudet och ska jobba snart !

Men salladen såg mumsig ut och foton är alltid kul :)

Kram !

Åsa Hellberg sa...

Ja, det blev ju i alla fall lite färgglatt bland alla svarta bokstäver.