måndag 16 november 2009

Det blev ingen radioinspelning idag

Vi gör intervjun på torsdag istället.
Däremot har jag fotats i min röda tröja...och röda jacka. Vi får väl se om jag ens syns i den färgprakten.

Jag köpte Topp Hälsa idag för att ha något att läsa på min fikapaus mellan fotograf och klient, och blev extra glad när jag hittade en blänkare om Casanovas Kvinna bara så där. Inte en recension, men bild på omslaget och en kort text om att boken finns och vad den handlar om.

Nu laddar jag om inför två samtal till i eftermiddag, och efter det lutar det åt att den här trevliga måndagen är till ända.
Jag måste tidigt i säng, det är ju kurs i morgon och på onsdag.

3 kommentarer:

Mia S sa...

Ja oj vad det rullar på... det är du värd ! :-)

Kram♥

Åsa Hellberg sa...

Tack Marie!

Agneta sa...

Härligt!