söndag 1 november 2009

Vinnare i 1000 inlägg-tävlingen

Presentkortet på 1000 kronor går till...Thérèse (med denna stavning, kommentar 13.03, viktigt då det fanns två med samma namn).

Casanovas Kvinna går till...haha, Simooona!

4 Trisslotter går till...Marie (med ett hjärta)!

3 trisslotter går till... Robert!

2 trisslotter går till... Gabbies!

1 trisslott går till... Sanna!

Grattis till vinnarna och tusen tack till alla för att ni ville vara med.

Ni som har vunnit måste skicka mig era adresser; maila dem på info@hellbergcoaching.se.
Glöm inte att ange er pseudonym - om ni skriver under en sådan - så att jag vet vem som är vem.

10 kommentarer:

Mia S sa...

Va ???..
det tog ett tag innan jag såg "med ett hjärta"... det måste ju vara jag.. eller ?! :)

Vad roligt och
tack så mycket i så fall!

Anonym sa...

Hej Åsa
jag blev så glad när jag såg att jag vunnit men kunde inte skicka min adress till dig - fick meddelande om att adressen inte kändes igen (flera gånger) och att jag skulle kolla upp det.
kram
Sanna

Anonym sa...

Så dumt - nu lyckades jag !
Känner mig lite skamsen eftersom det funkade precis efter att jag skickade meddelandet till dig.
Men nu vet du att du inte behöver bry dig om förra inläggen :)
TAck
Sanna

Åsa Hellberg sa...

Marie, såklart att det är du. Det var flera Marie med så ditt hjärta var bra:)

Sanna, vad bra att det fungerade.

simona sa...

Tack! Jag såg inte ens att det fanns annat att vinna, jag såg bara boken och det var den jag ville ha! Hurra! Tack!

Kram
Simona

Åsa Hellberg sa...

Simona; topp, då fick du det du ville ha:)

Robert W sa...

Men jisses! Har jag vunnit ett pris? Det finns ljus i mörkret. Så jättekul! Jag blev verkligen glad.

Thérèse sa...

Hej Åsa!

Va kul! Jag vann första priset! Tack så mycket!

Har aldrig haft tur i spel men nu kanske det vänder...=)

Jag har mailat dig.

Kram Thérèse

Åsa Hellberg sa...

Robert och Thérèse, Hipp hipp Hurra!

Kram Åsa

Gabbies sa...

Tack, jag blev jätteglad över min vinst! Älskar skraplotter o vem vet kanske jag blir miljonär =)
Tack tack!