söndag 15 november 2009

Jag kan

sedan jag tog körkort inte skilja på höger och vänster, vilket inte minst mitt senaste inlägg bevisade.
Jag vill för allt i världen inte att ni ska gå runt med en bild av mig och min högra hand instoppad under en kudde när det är den vänstra jag menar.
Oerhört viktig information och vi kan väl helt enkelt konstatera att jag är trött när jag inte ens klarar hö-vä när jag får tänka efter...

Jag avslutar dagen med att skriva ned min tacksamhetslista, idag för privat för att delge er, men den är bra. Verkligen bra.
Idag också.

6 kommentarer:

Kia sa...

Konstigt, det går inte att scrolla på din bloggsida...

Kia sa...

Hm, det är nog min dator, jag kan inte scrolla på några andra sidor heller...

Åsa Hellberg sa...

Hm, hoppas det är en tillfällig macdip.

Robert W sa...

Åsa, jag är glad att du redde ut det där med vilken hand du har under kudden. Vi är ju många som har undrat :D

Anonym sa...

God morgon
Jo, det är bra att du klarade ut det - det är väldigt viktigt med höger eller vänster.
Hoppas du inte allt för ofta behöver väginstruktioner när du är ute och kör.
Jag kan ha svårare om jag tänker efter vilket som är vilket - annars går det mer på atomatik
Sanna

Åsa Hellberg sa...

Robert och Sanna; oerhört viktig information. Jag vill ju inte att någon ska anklaga mig för ljug i bloggen:)

Kram Åsa