måndag 9 november 2009

Yes, done!

Nästa vecka är det två dagars utbildning igen, något jag ser fram emot som vanligt. Den här gången är speciell eftersom vi avslutar nästan ett års kamperande tillsammans.
Jag hade tur som direkt hittade det utbildningsföretag som passade mig, och från första utbildningens kanske 60 deltagare är vi nu 10 st kvar.

Samma utbildare hela tiden; Per Bjergestam, Magnus Kull och Kjell Enhager, vilket gör att man känner sig trygg och väl omhändertagen under hela resan.
För det är en resa, både inåt och utåt. Jag har skrattat och gråtit under mina kurser, men kanske allra mest njutit av att få lära mig så mycket nytt, lyssna till så mycket klokskap och få nya insikter som leder mig framåt som coach men också som (med)människa.

Men det är nästa vecka och nu är nu.
Ska lägga mig på kudden en liten stund.
Snark.

Inga kommentarer: