torsdag 19 november 2009

I radio behöver

man inte piffa till sig - och med piff menar jag mascara - vilket är bra idag när ögat fortfarande kliar lite.
Annars hade jag nog stått ut med sminket ett par timmar. Jag tycker själv att jag är alldeles lagom fåfäng, vilket betyder att det ibland är jätteviktigt att vara fin men att jag allra oftast duger i min osminkade variant.

Jag skulle ha haft en tidig klient idag som bokade om. Istället tar jag och mitt kaffe det lite lugnt i soffan och jag tar promenaden mot mottagningen vid 9 istället för 7.30.
På vägen ska jag gå förbi vårdcentralen för att se hur de har det där.
Vad tror ni?
Kommer det att vara kö eller inte?
Det kan förstås vara samma "vacccin slut-lapp" på dörren som det har varit de senaste veckorna, men det återstår att se.
Jag är mest ute efter en hälsodeklaration som den yngre generationen måste ha med sig till skolan som nu har insett att de kanske skulle ta och vaccinera sina ungdomar ändå, trots att de är en friskola och gör lite som de vill.

Samma deklaration som finns i min dator men som printern vägrar att skriva ut...

Inga kommentarer: