söndag 29 november 2009

Ett träningspass

två lussebullar och tre tvättmaskiner senare är jag rätt nöjd med livet och funderar seriöst på att börja rensa i garderoben.
Det finns en hel del där som aldrig, jag upprepar aldrig, används (använTs). Plaggen tar bara plats och ligger i vägen för det som jag faktiskt gillar.

Min taktik är att ta en hylla i taget, på det sättet blir det mindre rörigt om rensalusten tar slut när halva garderoben är klar.
Naturligtvis har jag provat att riva ut allt, och tro mig, det är inget jag rekommenderar.
Det sista brukar då åka tillbaka igen när lusten tar slut, men det är ju bort det ska, inte tillbaka.

Reminder:
På lördag nästa vecka är föreläsningen, och om ni inte har anmält er så är det hög tid. Sista anmälningsdag är tisdag. Maila info@hellbergcoaching.se

4 kommentarer:

Anonym sa...

Du skänker kläderna till Röda korset då, eller? Det gjorde aldrig jag när jag hade min utrensning, något som jag kan ångra idag..

Åsa Hellberg sa...

Jajamensan, allt skänks.

Anonym sa...

Gissa om det finns mycket som inte används i min garderob också! Det där med en hylla i taget var en bra idé. Ska testa den!

/Karina

Åsa Hellberg sa...

Ja gör det karina:)

Kram Åsa