onsdag 5 december 2012

Jag fick ihop tusen ord till sist,

vilket den här dagen var ett smärre mirakel.

När det var gjort drog jag på mig dunjackan; den jag borde ha slängt för flera år sedan eftersom den är alldeles för stor men som i sådant här väder är alldeles perfekt, och så gick jag mot centrum.
Eller gick och gick. Plumsade snarare.



































Min Forden står i ett garage. Det händer att jag suckar över det, eftersom jag tycker att det är dyrt, men en sådan här dag?
Nope. Love it. Love garage.



Det här är backen upp till mitt hus.

Längst upp stod tre bilar halvvägs ute från parkeringen.
Jag ställde ned mina matkassar och erbjöd mig att putta men tyvärr hjälpte inte det ett dugg.
Hoppas de har fått annan hjälp.

Det är kaos även i förorten, det är helt klart.

2 kommentarer:

Kati sa...

Forrrden? Hehe. heja dig, det går ju jättebra. Har du stängt skrivarstugan för idag eller blir det ett kvällspass?

Fru Venus sa...

Total kaos även här. Lite småmysigt faktiskt.