lördag 25 maj 2013

Bokiadag,

och även om jag går långsamt tar det inte mer än tre minuter att ta mig dit, alltså kan jag pyssla lite med N:s manus innan jag börjar fundera på om jag ska ha de beiga eller vita byxorna. Beiga tror jag.
De passar bra ihop med skorna.
Det är möjligt att det är annorlunda att utgå från ett par skor, och då vill jag bara säga att det beror på hur mycket man tycker om skor.
Jag tycker jättemycket om skor.
Punkt efter skor.

På kanal åtta letas det bostäder i Strömstad.
Det är nästan hemma hos mig. Eller var. Jag gick i alla fall i gymnasiet där.
Titta, vettja.



4 kommentarer:

Ebba Range sa...

Mina nyinköpta röda passar till allting!

Blev handen överansträngd idag - hoppas det (missförstå mig rätt:))

Fru Venus sa...

Har läst ikapp nu igen :-) Du måste skaffa dig ett förlag i Finland! Finskorna skulle älska dina böcker!

Åsa Hellberg sa...

Nej, mer lagomansträngd så att man kunde prata med kunderna också. Trevligt!

Åsa Hellberg sa...

Jamenjagvet:)