onsdag 22 maj 2013

Min gamla Ford

körs för tillfället av N eftersom hans ben fortfarande är skruttigt efter motorcykelolyckan förra veckan.
Så när jag behöver bilen trixar vi lite, och i morse hämtade han mig klockan åtta och så åkte jag med till hans jobb (tio minuter från mig), sedan tog jag bilen och åkte hem.
Halv elva ska jag hämta sonen utrustning på Fryshuset, åka hem och sätta på mig mascara, och sedan åka tillbaka till N:s jobb med bilen. Därifrån kör han mig till pendeln och jag räknar med att vara i stan vi tolvtiden.

Simona och jag ska vara på plats från klockan 14.00 och körschemat ser ut så här idag:

Tider Författare
Hela dagenDan Buthler, Dag Öhrlund och Carin Gerhardsen
kl 11:00-14:00Herman Lindqvist, Andreas Cervenka, Henrik Lange, Pia Hagmar och Lars Rambe
kl 12:00-15:00Viveca Sten
kl 13:00-16:00Therés Stephansdotter Björk
kl 14:00-17:00Simona Ahrnstedt, Åsa Hellberg och David Eberhard
kl 15:00-18:00Stefan Einhorn, Ingrid Olsson, Caroline L Jensen, Agneta Sjödin, Helene Kindstedt och Nina Jansdotter



2 kommentarer:

Jenny sa...

Tack för idag! Det var trevligt att lära känna er lite. ;)
Jag har bloggat om dagen om du vill läsa och se bilden jag tog av dig och Simona.
http://jennyjacobsson.blogg.se/
Ser fram emot att läsa dina böcker.

Åsa Hellberg sa...

Tack Jenny!