måndag 20 maj 2013

The Newsroom, 22.00 på ettan.

Jag visste väl att det skulle bli en bra kväll.
Och för er som har saknat Scandal, kan jag meddela att det är tillbaka 5 juni. Hurra på det.

Det var väl det.
I morgon kväll är det skolshow.
Samtidigt har N:s dotter A framträdande med sin kör.
Alltså blir det jag som tittar på sonen.
Så har det varit i alla skolår, så varför bryta en sådan fin tradition när det är allra sista showen?
Jag har aldrig missat något, från dagis till nu, trots att jag alltid varit helt ensam och alltid jobbat heltid.
Det är jag faktiskt rätt stolt över.

I morgon ska få jag dansa till hans housemusik.
Bara den grejen.

6 kommentarer:

Snäckskalsdalen. sa...

Det har givit utdelning, för jag förstår att din son och du har ett väldigt fint förhållande!
Kram

p.s. nej för varmt kan det inte bli, men det är mera sällan lagom....idag regnar det igen....d.s.

Ebba Range sa...

Bra gjort Åsa!
Det kan bli knepigare när barnbarnen radar upp sig sedan - att räcka till. Jag är singel nu och har fyra barnbarn - jag räcker aldrig till ... är det inte den ena som blir avundsjuk så är det den andra ... min farmor ... näe, min mormor. Men de är mig så kära precis som ungarna mina.

Åsa Hellberg sa...

Det förstår jag!

Åsa Hellberg sa...

Ja, vi har en bra relation, tack och lov.

Hanna Lans sa...

Hurra att Scandal kommer tillbaka!

Åsa Hellberg sa...

Hurra!!!