fredag 31 maj 2013

Jag publicerade just en bild från Smhi, där de har

ändrat allt tills på onsdag. Ny prognos: Sol, 22 grader och uppehåll hela dagen.
Bilden var dock för stor, och jag kunde inte ändra den eftersom jag är ett tekniskt dumhuvud, så ni får lita på vad jag säger.



Hur vädret var idag kan ni se på bilden. Jag och min mage la oss till och med ned på beachen en stund.
Jag grät vid två tillfällen på min promenad mot stranden.
Ena gången var när ett flak med för mig okända studenter åkte förbi och andra gången var när ett flak med för mig okända studenter åkte förbi.
Stackars, stackars sonen på onsdag.
Kan man (han eller jag) ta något piller???




3 kommentarer:

Hanna Lans sa...

Men ååh, tårar av lycka och stolthet ska inte trubbas av med piller! Men annars rekommenderar jag alltid valium. ;)

Spader Madame sa...

Han tar litet champagne och så löser det där sig fint! :-)

Åsa Hellberg sa...

Hanna: Valiuuuum, tack:)

Spader; jag tror det också, men hur löser det sig för MIG?