tisdag 14 maj 2013

Ska ni se på semifinalen ikväll?

Jag ska med nöje se Petra Mede som jag tycker är ruskigt begåvad.
Sonen är på studenskiva (lite bara sådär när jag stod med köttet på grillen. Åt upp det mesta själv, men ändå.)
Mannen är hemma med sitt trasiga ben men säger sig vara i fin form i morgon igen då vi ska på skrivmingel.

Själv ska jag måla alla naglar medan jag ser på Mede. Med två event den här veckan, varav ett kräver höga klackar, är det alldeles nödvändigt.

Den här fina bilden tog min lillebror på det lokala varuhuset Hedemyrs i Tanumshede, idag. Det är där han och mamma bor, och där jag själv bodde från tolvårsåldern.
Hurra. Och tack Pocketgrossisten som tydligen ska sprida Sonjor över Bohuslän!


12 kommentarer:

Hanna Lans sa...

I min Ica Kvantum stod Sonja på hedersplats idag i långa rader!

Åsa Hellberg sa...

Hurra, vad betyder det??? Jag visste inte att Ica hade den inne.

Kati sa...

wow, vilken bild. Och vilken ära! en hel vägg!

Singelmamman sa...

Det är så roligt att läsa om dina framgångar! Helt fantastiskt kul! Lycka till även i övriga länder, och hoppas käraste är bättre i morgon.

Anneli Stålberg sa...

Vilken fin bild! :)

Hanna Lans sa...

Vet inte vad det betyder, mer än att Sonja stod fint exponerad och i lång rad. :) Fast det är väl inte Ica själv kanske, de har väl avtal med någon pocketutgivare tror jag?

Spader Madame sa...

Hurra!

Jag gillar också Mede och förstår inte varför det är så inne att klanka på henne. Mest killar faktiskt.

Åsa Hellberg sa...

Men hon verkar hyllas för gårdagen, men all rätt. Hon var strålande!

Åsa Hellberg sa...

Visst är den. Min lillebror fotade:

Åsa Hellberg sa...

Tusen tack, jag hoppas också på att han är bättre.

Åsa Hellberg sa...

Ja, visst är det fint!?:)

Åsa Hellberg sa...

Ja, med pocketgrossisten. Men ändå, från början har inte mina sonjor varit på ica. Hurra!