tisdag 14 maj 2013

Det där med att böckerna ges ut i olika format är spännande.

De här omdömena hittade jag på Elib, som distribuerar digitala böcker.

Läsarnas recensioner av Sonjas sista vilja
Pia (2013-05-12)    
Mycket underhållande!

Marina (2013-05-01)    
Mycket underhållande och svår att släppa.En bok man blir glad av! Rekommenderas verkligen!


Går man in där kan man hitta på vilka bibblor boken finns för nedladdning.
Coolt. 
I love Bibiliotek och skulle jättegärna föreläsa mer på sådana.
I min pipeline ligger att göra en presentation och skicka ut så att de i alla fall vet att man är tillgänglig (eller främst vem man är, kanske.)
Nykvarn vet. Där är jag inbokad i höst.

Har just gjort brutalt äcklig espresso på spisen, måste läsa på hur man gör för det där var inte gott.



Något som kommer att bli gott är den här som jag fick på posten! Susanne Bolls "Det enda rätta."


Och se vilken fin dedikation. Tusen tack Susanne, på torsdag är det parteeeej!



Så. 
redigeringen. Idag går det långsamt för texten kräver det, men det är okej. Jag har gott om tid.

Inga kommentarer: