torsdag 2 maj 2013

Mina pingelvänner Pernilla och Simona

åker till New York i morgon.
Jag kan vara den som är mest upphetsad över detta faktum.
Tycker ni att man kan kräva blogg och facebookuppdateringar av sina vänner?
Jag tycker nog det. Åtminstone en gång per dag. Och bilder. Jättemånga bilder.

Malin Persson Giolito föregick som ett mycket gott föredöme häromsistens.
Hennes reseskildring kom förvisso när resan var över, men ändå. Det är så här vi vill ha det.
Feel no pressure, Pernilla och Simona, men ribban är satt och nu vill vi att ni levererar jag bara säga att en liten liten rapport då och då skulle göra mig väldigt glad.




6 kommentarer:

Simona sa...

You bet!

Ebba Range sa...

Här vill jag göra en glad gubbe!

Shamrock sa...

självklart ska man kräva uppdateringar på alla möjliga medier.

Åsa Hellberg sa...

Tack!!

Åsa Hellberg sa...

Visst vill man :)

Åsa Hellberg sa...

Bra att du håller med!