torsdag 23 maj 2013

När jag ändå städar

passade jag på att städa datorn också.
1500 mail rök. Bara strunt från FB och Blogger som jag borde raderat direkt.
Nu är det i alla fall gjort och tidigare än förra gången (heja!)

Nu är jag så trött att jag skulle kunna sova en stund, men det funkar inte.
Jag har massor skurbart kvar.

Jag är fortfarande på jakt efter en färgglad dammvippa, ni vet en sådan där i många neonfärger, men jag hittar dem ingenstans.
Tips, någon?

(jag kan svara på det själv, den här kommer från Ica.Gotta love google.)

7 kommentarer:

Jenny sa...

Ha ha ha. Skulle just skriva ICA. ;)
Jag kom på att jag läst Casanovas Kvinna. Det var flera år sen, den står här på någon hylla och dammar nu. Jag minns att jag förundrades över hur vissa människor kan leva såna dubbelliv och dessutom fortsätta när de uppdagats. Måste vara en enorm drivkraft. Nog pratat om det. Jag har hörde vad du sa igår. Att du pratat klart om det. Ville bara säga att jag läst den. ;)

Agneta sa...

Dammvippa har vi i sommarhuset. Ärvd efter farfar som var en hejare på att städa.

Åsa Hellberg sa...

Ja, det är ett starkt missbruk.

Ebba Range sa...

Bra att du är nöjd med städningen i datorn ... som du vet aktar jag mig för det.

Anonym sa...

Jag var på Willys nyss och såg en sådan dammvippa där - visserligen ligger den affären lite för norr ut för dig men Willys som Willys kan man tänka.
Sanna

Kati sa...

ja, lågpriskedjorna. Lidl, ÖB, prisextra och dylika borde ha sånt.

Åsa Hellberg sa...

TACK! Jag ska kolla på alla era förslag.