onsdag 8 maj 2013

Ni vet Rebeckas hus på Mallorca?

Så här ser omgivningarna ut.
It is lite mysigt.
Det vore trevligt att åka dit någon gång ...

Nästa vecka kommer fler pocketar, för er som nu råkat ut för att Sonjas hemlighet är slut (Bokus bland annat.)
Sonjas sista vilja kommer också att ta slut, möjligtvis under dagen, men finns förhoppningsvis i butik ytterligare några dagar så att den klarar sig till nästa vecka då lagret fylls på.

Så länge redigerar jag vidare på det som blir min nästa bok.
Minst 25 sidor ska jag igenom innan jag känner att jag är klar för idag.

1 kommentar:

Ebba Range sa...

Jag förstår varför Rebecka bor där! Inte så konstigt jag är ju Mallisfrälst - har tappat räkningen på hur många gånger jag varit där. Puerto Sôller är min favoritort.
Tack för titten Åsa & Rebecka!