söndag 7 oktober 2012

Då kan jag berätta att jag har lärt mig något nytt.

"Nedladdningar."
Alltså, det ordet kunde jag väl förut, men visste ni att man numera - som artist - säljer guld eller platina i "nedladdningar."
Som mamma till en producent - snart väry framgångsrik, you just wait and see - ska det bli intressant att se (eftersom jag är övertygad om hans storhet och har en viss hybris inte bara när det gäller mig själv) vad man hänger på väggen då?
Hur ser en nedladdning ut?
Får man inte längre guldet som en tavla?

Är det något ni också funderat på?


5 kommentarer:

Fru Venus sa...

Är inte till så stor hjälp här, vet inte ens hur man laddar ner... Men tro på din son, det kan jag göra! :-)

Kati sa...

Det har jag faktiskt aldrig tänkt på. Ett litet diplom kanske? ;) Däremot är jag säker på att du har skapat en artist. :D(Jag har hört några av alstrena och gillar verkligen! Komplimanger till er bägge.)

Sus sa...

Nä..Men du hittade den finaste stjärnan av dem alla!

Spader Madame sa...

Har aldrig tänkt på nej! Men det blir säkert ett fint pris!

Anonym sa...

Har faktiskt aldrig ägnat det här någon tanke. Men nu undrar jag allt. Hur sjutton gör man då?