torsdag 25 oktober 2012

Jag skriver ingenting om otrohet och medberoende längre.

Det betyder inte att jag har stängt hjärtat, bara att jag inte orkar vara talesperson.
Varje mediaförfrågan jag får säger jag nej till, och även om det naturligtvis inte är så många - det är trots allt tre år sedan jag släppte Casanovas Kvinna - så kommer fortfarande en och annan.
Tillräckligt många för att jag ska förstå att inga andra vill prata om det.
I alla fall inte med namn och bild.

Om du/ni kommer hit för att ni vill ha information, kan ni använda sökrutan till höger.
Jag har skrivit massor om det tidigare och allt finns kvar.





2 kommentarer:

Ebba Range sa...

Tack för det du redan gjort som taleskvinna. Bra gjort!

Åsa Hellberg sa...

Tack Ebba, i det här fallet tycker jag också att det var bra gjort!