fredag 19 oktober 2012

Mina fina skrivvänner Simona och Malin PG

släppte böcker ungefär samtidigt som jag och kan ses och lyssnas på både här och där.
Simona var lysande i P1 alldeles nyss och Malin är med på Skavlan ikväll och kommer naturligtvis att vara jättebra,

Åsa då, vad gör hon då när hon just har släppt sin tredje bok.
Ja, inte är hon efterfrågad av media i alla fall.
Men jag fick frågan om att vara med på "Fråga Olle". Jag tackade nej.

Men jag ska på bokdagar i Karlskoga och Motala, sjätte och sjunde november.
Och i slutet av november blir det ett nytt bokevent med Lotta Bromé i Halmstad, det som drog så många besökare i våras, och nästa helg ska jag prata om mina böcker med en massa trevliga bokhandlare som kommer till Göteborg.
I december ska jag tillbaka till Kungsbacka och signera eftersom det gick så rackarns bra där senast och så ska jag klämma in en signering hos min Bokia i Farsta centrum.

Nu ska jag lägga mig ned.
Vi hörs i morgon.


10 kommentarer:

Singelmamman sa...

Säg till i förväg innan du är i Farsta så jag kan komma och krama dig. :-D

Hanna Lans sa...

Åh, du återkommer väl med datum om när du är i Kungsbacka? Då hoppas jag kunna komma förbi och köpa dina böcker!

Åsa Hellberg sa...

14 december, det vet jag redan!

Anonym sa...

Ska försöka komma till Kungsbacka då jag också. Vill ju självklart ha din senaste bok i min bokhylla också.

Åsa Hellberg sa...

Ja, vad roligt! Kom!

Shamrock sa...

Jag vann Malins böcker här hos dig och tycker att de var jättebra, passade därför på titta på henne hos Skavlan.

Men vi kanske ska skriva till honom och säga att han glömt dig

Shamrock sa...

Säg till när du är i Farsta så försöker vi ses där, vi kanske kan ta en minibloggträff och sammanstråla på Bokia

Agneta sa...

Jag har sett dig i tv och hört dig i radio! Det är mer än de flesta andra!!

Åsa Hellberg sa...

JA, vad kul!

Åsa Hellberg sa...

jag vet. Men det var då:)