lördag 27 oktober 2012

Nymålade naglar,

och jag har inte packat än.
Nu kanske ni tror att man inte behöver packa så mycket när man bara ska vara borta 30 timmar. Hahaha  hahahaha.
För det första har jag böcker med mig. Som ni minns är Sonjas sista vilja slutsåld igen, tjoho, (ni vet). Det finns inte ett ex kvar (möjligtvis hos bokhandeln, men inte hos förlaget), alltså tar jag med mig några av mina.
Nu ligger allt på min säng medan jag pratar med naglarna om att de ska "torka någon gång."

Spännande!

Det här var världens konstigaste inlägg.
Inte ens jag fattar vad jag vad ute efter.



5 kommentarer:

Joanna Björkqvist sa...

Vad kul att du säljer så bra - hurra!

Och trevligt att du kommer hitåt igen. Det ska visst vara fint väder i Göteborg hela helgen och inte alls regna på tvären som det gör alldeles för ofta...

Agneta sa...

Haha! Så där är många av mina inlägg ... :)

Kul med slutsålda böcker!

Andra intryck sa...

Grattis till alla slutsålda böcker!

Anna lever i dag sa...

Jag vet och förstår att det är viktigt med nymålade naglar.
Hälsar hon som inte haft nakna naglar sedan 2006...

Lycka till och grattis till slutsålda böcker! Vilken känsla?

Anonym sa...

Ibland vill man ju bara vara social - och det är ju inte något fel så länge man inte gör någon illa fenom elakheter eller skitsnack.
Vad roligt att du sålt slut igen.
Jag har inte köpt din andra bok än därför jag inte hunnit med att läsa den - men jag längtar
Berättar då vad jag tyckte om den - jag är i spänd förväntan då jag sett så många bra ord om den och att den var bättre än förra (och den gillade ju jag)
Önskar dig en fin resa
Sanna