fredag 26 oktober 2012

I början av november

ska jag till Karlskoga och vara med på Bokens Dag.
Mucho trevligt!
Igår ringde en journalist från lokaltidningen för att kolla lite vem Hellberg är, eftersom det mesta han hittat var om min första bok.

Bland annat hade han funnit ett debattinlägg som jag skrev för Newsmill i slutet av 2009; ett inlägg som var beställt av dem men som jag aldrig fick betalt för. Jag mailade två olika personer som står bakom sajten för att få veta vart jag skulle skicka fakturan men ingen av dem svarade.

Jag var värd de ynka 2000 kronor de skulle betala.
Kommentarerna var vedervärdiga.

4 kommentarer:

Agneta sa...

Mäh?! Fick du inte betalt?! Fy vad dåligt.

Åsa Hellberg sa...

Ja, oerhört dåligt.

Kia sa...

Kan man inte svartlista sånt så de blir utan deltagare deltagare till slut

Åsa Hellberg sa...

Tillräckligt många har väl fått betalt, antar jag.