lördag 20 oktober 2012

Inte ett ord blev skrivet idag.

Inte läst heller.
Det gör inte så mycket.
Jag har haft en trevlig eftermiddag i centrum där jag har fikat med kompisar.
Åh, vad det är trevligt att babbla och dricka kaffe.

Nu ska jag läsa, men inte roman.
Jag ska läsa om hur jag ska kunna gå ned, istället för upp, i vikt.
Spännande!

Kvällens filmer är två, varav jag personligen rekommenderar en.
På fyran går Bröderna Karlsson 21.00.
Varning för den om du har varit med om otrohet, jag tyckte att den var obehaglig trots att den är en komedi.
Om inte, så är det en rätt underhållande historia.

Kvällens pärla är annars den romantiska komedin "Hur man blir av med en kille på 10 dagar", med Matthew McConaughey och Kate Hudson på sjuan 20.00.























22.15 på samma kanal kommer nästa med Matthew: "Flickvänner från förr." Värd att se om man inte har sett den tidigare.
Jag tror dock inte att jag ser om den.

Det var väl det.

10 kommentarer:

Shamrock sa...

Nej du, jag ska krypa ner i sängen och läsa din bok. Idag har jag skrivit min tenta och nu kan jag vara sjuk i lugn och ro (och då ska det läsas)

Gafflan sa...

Det är väldigt trevligt det där med att fika med goda vänner. :D

Sus sa...

Du har gjort mer nytta idag än vad du anar <3

Åsa Hellberg sa...

JA!

Åsa Hellberg sa...

Visst är det?

Åsa Hellberg sa...

Tjohej!

Singelmamman sa...

Fika kan vara så himla avkopplande. Speciellt med goda vänner.

Anneli Stålberg sa...

Jag tycker att det låter toppen! Ibland behöver man sådana dagar.

Åsa Hellberg sa...

Japp, urmysigt.

Åsa Hellberg sa...

Ja, visst gör man!