onsdag 17 februari 2010

En enda mening

och i den fångar hon allt som min bok handlar om: "Casanovas kvinna handlar om en person som skaffar sig förmågan att uppgradera sitt egenvärde."

Hon är Malin Persson Giolito. Klicka här för att komma till hennes underbara blogg.

Flera har redan köpt pocketen, och idag ska jag på jakt för att själv få se den på någon hylla.
Det är näst intill surrealistiskt att ens tänka sig att min bok har fått möjligheten att även komma ut i pocket.
Tänk vad lite man vet om livet.
Hade någon sagt det här till mig för två år sedan hade jag skrattat
Det är också fullt möjligt att jag hade muttrat någon om "galenpanna".

Här muttras ingenting längre.

8 kommentarer:

Ms NN sa...

Det är bra det... :)

Kram!

Cattis sa...

Det är gott detta. Vad underbart det är att följa dig. :)

kramkram

Anonym sa...

coolt! (paus i läsandet.. rör runt en del. Men den är ju så bra skriven också!) *rörd L* Ha en fin dag! Kram! /Lizzie

Åsa Hellberg sa...

Tack mina bloggvänner!

Kram Åsa

Anonym sa...

Grattis grattis grattis!! :-)

Strålande sammmanfattning du fick av MPG.

Ha det riktigt kul och fint i kväll. Break a leg!

Kramar
/F

Åsa Hellberg sa...

F; visst var det bra. Hon är klok den kvinnan.

Kram och hälsa,
Åsa

malin persson giolito sa...

Jag kan säga det igen om du vill...
KRAM! Grattis till pocketen.

Åsa Hellberg sa...

Haha, tack Malin.
Kram åsa