måndag 1 februari 2010

Nej men titta



Ett pocketomslag!

16 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis!! Anneli

Åsa Hellberg sa...

Tack. Lite annorlunda än den röda, men samma budskap i bilden.

Kram Åsda

Unknown sa...

Men vilket fint omslag!

Åsa Hellberg sa...

Tack Liz. Nina Leino är skaparen:)

Sofie B-C sa...

Grattis! Vilket toppenomslag -och vilken ära att komma ut i pocket. Jätteul!

Åsa Hellberg sa...

Sofie, jag vet. Det är inte klokt:)

Kram och tack, Åsa

Maj Korner sa...

Riktigt snyggt omslag och talande motiv!

Åsa Hellberg sa...

Tusen tack Maj, ja visst är det talande.

Kram Åsa

Marie S sa...

Passande och rätt med alla dessa anonyma händer !
Snyggt helt enkelt !
Kramen ♥

Robert W sa...

Häftigt! Så förlaget har gått vidare och även lanserat din bok som pocket. Det visar att de tror på dig och din bok. Jättekul!

Åsa Hellberg sa...

Tack Marie och tack Robert.

Agneta sa...

Snyggt Åsa!!!

Åsa Hellberg sa...

Tack Agneta.

Kram Åsa

F sa...

Grattis till pocketutgåvan. Inte alla som förunnas det! :-)

Och vilket snyggt och fängslande omslag. Det kommer att sälja jättebra!

Lite trist tycker jag dock att det är att ordet "sexmissbruk" kommit med på framsidan. Det fanns ju inte med på första utgåvan så jag undrar varför Kalla Kulor tagit med det nu??
Det blir så förenklat när sjukdomen är såå mycket mer komplicerad än så men jag gissar att det säljer bra :-)

Tycker tyvärr att det bidrar lite till schablonbilden av män som sexmissbrukare och kvinnor som medberoende när det i själva verket enligt forskningen är så att båda parterna ofta lider av sex- och kärleks/relationsmissbruk men det blir lite mer komplext då..

Men än en gång stort GRATTIS! :-) :-)

Kram
/F

Åsa Hellberg sa...

F.
Jag håller med dig, och har påpekat exakt samma sak.

Dock har alla som har skrivit om boken just presenterat den som en bok "om sexmissbruk" och gemene man ser det nog så.
Förhoppningsvis kan läsningen av boken nyansera det något och bidra till en ökad förståelse, i alla fall är det min önskan.

Tack F, jag har saknat dina kommentarer:)

Kram och hälsa,
Åsa

F sa...

Hej Åsa

Ska försöka att kommentera mera :) (Blev ett lite rim oclså minsann..)

Tack för ditt kloka och väl avvägda svar!

Då har ju åtminstone du och jag försökt att göra vad vi kan..

Hälsningar från oss båda

Kram
/F