fredag 19 februari 2010

Nästa vecka

fyller bloggen ett år.
Då har jag skrivit närmare 1500 inlägg om ditt och datt, och jösses vad det har varit roligt.
Ni som har bloggat länge, tar ni uppehåll ibland?
Jag har inga som helst funderingar åt det hållet, så länge jag tycker det är roligt kommer jag att fortsätta, men kanske att det är bra för kreativiteten att ta en paus ibland?

Strunt samma, jag får vara okreativ och skriva trams.
Det är min blogg, jag bestämmer (tjoho).

Just idag funderar jag på föredrag.
Min idé är att föreläsa i större skala, och då ha fokuset på oss som älskar för mycket snarare än på medberoendet till en sexmissbrukare.

Vad tror ni om det?

4 kommentarer:

Anonym sa...

Låter jättebra, jag är intresserad.

Åsa Hellberg sa...

Vad bra anonym, då har jag i alla fall en som kanske kommer:)
Kram Åsa

faith sa...

Det låter spännande tycker jag. Vi som älskar för mycket har nog en hel del gemensamt och det finns ju kopplingar till tema med medberoende och beroende. Kul att du hittat nya trådar att spinna vidare på!
kram

Åsa Hellberg sa...

Tack Faith:)