onsdag 24 februari 2010

Grattis Bloggen

och tusen tack till alla er som kommit hit på besök.

Victoria och Daniel förlovade sig samma dag som bloggen föddes, och i det allra första inlägget funderade jag på om de skulle komma att behöva mig som coach.
De har inte hört av sig, det har däremot väldigt många andra; både i kommentarsfältet och via mail.
Återigen; tusen, tusen tack.

Vi firar 1-års dagen med att lotta ut två exemplar av Casanovas Kvinna i pocket, sedan går vi på år två!


Kommentarsfältet är ditt.
Vinnarna dras på fredag.

6 kommentarer:

faith sa...

Stort Grattis på födelsedagen Hellberg Coaching & Inspirationsblogg!Att jag hittade hit har betytt oerhört mycket för mig. Kanske mer än jag själv är medveten om eller helt förstår.Jag fick äntligen se att det fanns andra som jag, andra som valde att stanna kvar och försöka hantera svårigheterna med att leva i en relation med en sexmissbrukande partner. Det har givit mig inspiration och mindre känsla av egen skam.Ser fram mot fortsättningen!
Kram

Anonym sa...

Grattis på årsdagen dårå bloggen.:)

Fattade inte riktigt det där med lotteri-andet, men för mig som omgående köpte boken och hade nytta av den, vore det perfekt att ha en pocket att ge bort (min inbubdna stannar hos mig! :) )

Kram
L

Unknown sa...

Ett år! Fatta vad fort det gått!

Anneli Stålberg sa...

Man får gratulera!
Hoppas att det går bra för Victoria och Daniel också.
Har ju fortfarande inte fått tag på Casanovas kvinna i pocket så jag får väl hoppas på en vinst :)
Kram!

Anonym sa...

Grattis till din framgångsrika blogg Åsa, men ett ännu större grattis till din livsresa! :-)

Klart att jag vill vara med i utlottningen. Finns många som kommer att få Casanovas kvinna i present av mig..

Kram / Fredrik

Marie S sa...

Grattis (i efterskott) eftersom jag redan läst och har boken... så kan jag länka och kanske locka...Natti !